Petua untuk wanita yang alah mengandung

Friday, January 28, 2011



Asalamualaikum....

Pengalaman menjadi seorang ibu memang banyak rintanganya, tapi bagi saya saya lagi seksa masa awal-awal mengandung, memang teruk sangat sampai berhenti kerja. Sampai satu tahap suami pergi kerja balik kerja tapi saya masih tempat yang sama (bilik tidur atas katil) memang seksa sangat..makan sikit muntah tu yang lagi sakit tu...

sampailah ada orang yang beritahu petua ni kat saya, barulah saya beransur-ansur sihat dari alah mengandung.Petuanya senang saja ambil buah jambu yang paling muda yang isinya masih putih lagi, setiap kali rasa nak muntah ke atau pening makanlah jambu tu....insyaAllah pening tu akan beransur-ansur hilang.

selamat mencuba

0 comments:

Post a Comment

Dapur Kak Anis Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino